06 oktober, 2009

Tisdagsgodis i massor!

Jag har varit en riktig slarver när det gäller veckans kommentarsutlottning så här kommer flera vinnare som kompensation! Rätt ska vara rätt :-)

Miss Cutiepie sa...
Vilka underbara nyheter, känner shopping suget komma krypande :)
den 22 september 2009 11:47


Ellis sa...
Jättefint kort! =) Vill också fara till USA igen! Kram Elenor
den 6 oktober 2009 13:18


thyllanpyssel sa...
Väldigt, väldigt fint! Vad ska man hålla på och tok-deka för, när det blir så fint när det är lite mindre av den varan. Sen att sonen heter Hugo, som min son, gör ju inte saken mindre vacker..Tack för inspirationen!/Thyllan
den 23 september 2009 09:36


Gurkiss sa...
Åååh vad spännande :) Jag älskar ju de där stämplarna. Kram Gurkiss
den 13 september 2009 08:18


Stort grattis!
Tack för härlig respons :-) Maila mig era adress inom en vecka så kommer ett hemligt paket med posten!

7 kommentarer:

Ellis sa...

Vad kul, min adress är mailad nu! =)
Kram Elenor

the80sme sa...

Du skojar!! Vann jag?? Det var första gången, vad glad jag blir! :D ♥♥ Tusen tack!

Anita/AniLi sa...

Ett STORT GRATTIS till er allihop!

Anonym sa...

grattis och välkommen hem!!

petraso

Gurkiss sa...

Guu så glad jag blev nu :)

Oooh tusen tack *JIPPI*
*hoppelihopp* :)

Kram Gurkiss

annkan sa...

Grattis till er alla!! :-)

Eva J sa...

Grattis till er alla!!!