12 oktober, 2009

Aj, aj, aj

Jag måste bara skriva några rader så att ni inte undrar vart jag tagit vägen. Efter min resa till USA drabbades jag av värsta influensan. Jag har haft jättehög feber, illamående och yrsel. Jag har verkligen varit helt klubbad. Inte nog med detta... igår när jag skulle gå ner för trappan i huset så blir jag vimmelkantig och ser inte trappstegen utan faller och slår i ryggen ordentligt. Det känns som om någon slått på mig med en påk! Jag hoppas att jag är bättre snart men nu vet ni var jag håller hus :-)


9 kommentarer:

Cornelia sa...

Åh, kära NÅN?!!! Ja, det låter ju inget vidare alls... usch och fy!

Och ja, nog har jag undrat vart du har tagit vägen. Men då vet jag.

KRYA PÅ DEJ, massor!!!! Kram!

annkan sa...

Ajajaj då...
Det låter ju inget vidare. :-(
Du måste vila en hel del, vad det verkar.
Låt det få bli din prio nu.

Krya på dig och ta hand om dig.

Kramar!!!

Anki sa...

Inget vidare Jessica!
Farligt att vara ute på festligheter sådär....

Se nu till att KRYA på dig i första hand!

Kramar Anki

Ulrika sa...

Näe, vad tråkigt! Vara sjuk är inte kul. Krya på dig Jessica!

Gurkiss Scrappande sa...

Nämen usch då. Krya på dig.

Kram Gurkiss

petraso sa...

Krya på dig !! stackare!

Eva J sa...

Åååå stackars dig.......
Krya på dig kramar
Eva

Christine Schärfer sa...

Nej, nej, nej, det var inte alls roligt att "läsa om". Krya på dig och önskar dig god bättring för varje dag.

Kram
Christine

Ellis sa...

Krya på dig och hoppas du känner dig bättre snart!
Kram