13 oktober, 2009

Utmaning: Halloween!

Visst är det dax för en ny tävling?



Skapa ett valfritt halloween alster - kort, LO eller altrat.

Så här gör du om du vill delta i tävlingen:

  • Skapa valfritt alster med halloweentema

  • Publicera bidraget i House of Inspiration Forum i tråden tävlingar & utmaningar.

  • Skicka sedan in ditt bidrag genom att skriva en kommentar i detta inlägg med en länk till ditt bidrag.

  • Bidrag ska ha inkommit senast 091025

LYCKA TILL! Fina priser utlovas!
Bla detta fantastiskt fina kit med 18 mönstrade papper och matchande dekorationer från My Mind's Eye.

21 kommentarer:

Unknown sa...

Hallo hallo! Jättekul tävling :D. Mitt bidrag finns HÄR och i forumet ^^.

kram alex

Veronica sa...

Hej!

Oj! läste att du har varit jätteförkyld och dålig! Hoppas du har kurerat dig nu och blivit lite bättre. Och jo jag har saknat dig härinne på forumet!

Och denna tävling låter hur kul som helst!

Anita/AniLi sa...

Kul tävling!
Underbara papper. Kommer du att sälja dessa i butiken också? Jag menar för oss som inte vinner eller inte får tävla?
Kram DT-Anita

Malin sa...

Vad roligt! Denna tävling måste jag ju medverka i! Har redan en ide om vad jag ska göra :)

Fröken paj sa...

Vilken rolig tävling! Ska klura på den och se om det blir ett bidrag...

Lene sa...

Kul tävling, ska försöka hinna med!
Hoppas du är bättre nu, både med influencan och ryggen!
Kram lene

Ellis sa...

Låter spännande, ska se om jag hinner fixa nåt roligt till den! =)
Kram Elenor

Tiina sa...

Hej hej!!
Kul med Halloween kort, här kommer mitt.
Hälsn Pysseltiina

memme sa...

Hejsan. Kul utmaning. Här kommer mitt bidrag =)

Carina sa...

Vilka urläckra papper,jättehäftiga och underbara färger.

Lene sa...

Hur kul som helt! Här finns mitt bidrag!
Hade tänkt lägga en länk, men har ingen aning om hur man gör!

Christine Schärfer sa...

Nu är jag färdig med mitt bidrag och det hittar ni här
Det är bara önskar oss lycka till!

Sonja sa...

Så spännande och vad fina grejor alla gör :-)

Ellis sa...

Nu har jag lämnat in mitt bidrag i forumet och det finns även här: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12563977

Kram Elenor

Malin sa...

Hej! Sjävklart passar jag på att vara med i tävlingen. Här är mitt bidrag: http://malinsresa.blogg.se/2009/october/halloween.html

Har också lagt in en bild på kortet i erat forum.

Sonja sa...

Nu finns mitt lilla bidrag i forumet :-)
Soyas bidrag

L8 sa...

Hej,
Nu har jag lagt upp mitt bidrag i forumet och jag lyckades starta ett nytt ämne också... sorry är ingen van "forumsinläggare" Hoppas du kan flytta det rätt.
Mitt bidrag ligger också på min blogg:http://l8sblog.blogspot.com/2009/10/en-liten-halloweenask.html

L8 sa...

Nu har jag lyckats flytta rätt mitt bidrag :) hihi
Ha en kanon helg!

Petraso sa...

post image har kakat ur i dag.... får inte laddat upp bilderna så Jag mailade dom till dig Jessica och lägger upp dom i min Blogg eftersom Här är bilder till andras länkade så det kan ju inte vara hemliga bidrag?

Så titta in i min blogg Så hittar ni mit bidrag...

Petraso sa...

http://petraso.blogspot.com/2009/10/mitt-och-smulans-bidrag-till-house-of.html


också klart en länk direkt till bidraget.....

Pandora sa...

Mitt bidrag finns nu uppladdat i forumet (för min del funkade bilduppladdningen) och på bloggen: http://pandorasask.wordpress.com/2009/10/25/haxa-gon/