05 oktober, 2009

Back in business!

Vilken fantastiska dagar jag haft! USA är ett fantastiskt land att vistas i & jag har så många underbara upplevelser med mig hem! Allt mellan himmel och jord - från 70 miljoners hus, coyotevargar, vildhästar, Vita huset till massor av härlig scrapbooking! Jag har tagit ca 400 foton så jag har en del att välja på att scrappa framöver :-)

Men först lite inspiration från vår kära DT Linalotta som bjuder på ett superfint grattiskort med stämplar från Greeting Farm.




Här har jag valt att stämpla upp dom på ett kartongfärgat papper och enbart färglägga vissa detaljer. Ett litet tips från mig som inte riktigt har lärt mig den ädla konsten av färgläggning ännu! :)

10 kommentarer:

annkan sa...

HEJ- och välkommen hem! :-)

Låter som att du hade en alldeles förträfflig resa!

Hoppas vi får se lite shoppinginköp framöver..? *ber snällt* ;-)


Vilket jättefint kort Linalotta bjuder på då! Supersnyggt!

Ellis sa...

Jättefint kort! =)
Vill också fara till USA igen!

Kram Elenor

Tesa/Therese sa...

Välkommen hem. Tack för vinstpaketet jag fick :)
Kram

Ulrika sa...

Välkommen hem Jessica! kram.

Carina sa...

Välkommen tillbaka till Svedala!
Och Lina-Lotta, jättefint kort och perfekt färgläggning.

rebecka sa...

welcome home ! ;)
åå vilket snyggt födelsedags kort som skapat! wonderful :D

Malin sa...

är det inte typiskt att man blir superintresserad av scrapbooking då man kommer hem från USA. Jag vill verkligen resa dit med en tom resväska nu! :)

Gurkiss sa...

Välkommen hem :)

Oooh USA är ett dröm resemål för mig :) Jag hoppas att jag också kommer dit nån dag :)

Det låter som du haft en härlig resa.


Vilket super fint födelsedags kort.

Kram Gurkiss

Eva J sa...

Välkommen hem!!!

LinaLotta: superhärligt kort och så välarbetat och det blir himla coolt att bara färglägga vissa delar på motivet. Snyggt!!
Kram

Martina sa...

Jätte häftigt kort! Så snyggt. =)