18 oktober, 2009

House of Inspiration cybercrop 13-15 nov

Vi räknar ned till House of Inspiration cybercrop som pågår helgen 13-15 nov.

I butiken hittar du nu ett speciellt framtaget kit att användas i 2 st av utmaningarna. Dessa utmaningar kommer att ha extra fina vinster!

Du har också chansen att bli House of Inspirations PARTYPRINSESSA. Kravet är att du deltagit i minst 8 utmaningar varav dessa 2 kitutmaningar är obligatoriska.

Den som blir korad till årets partyprinsessa blir gäst DT under 1 månad samt får varor till ett värde av 700 kronor!



Kitet kostar 129 kr. Obs finns i begränsat antal - så skynda dig att skaffa ditt kit!

Klicka här för att komma direkt till butiken

6 kommentarer:

Gurkiss Scrappande sa...

Vad skoj med CC :)

Kram Gurkiss

Anonym sa...

Verkligen roligt med cc! Ingår frakten i priset för cc-paketet?

Jessica sa...

Hej!

Frakt tillkommer. Jag kan lova att du får ett härligt paket!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojs! Så kul att hitta in hit!! Härlig pysslig o inspirerande sida!
Älskar ju pyssel av alla de slag..så hit kommer jag åter!!
kram Millan ♥

Joy sa...

Åhh vad spännande. Måste nog samla lite pysselvänner här hemma och skicka bort man och barn över helgen !! Har stora pysselplaner :-) Kraaaaaaaaaaaaam M

Caroline sa...

Roligt med CC, sitter i valet & kvalet om jag ska hänga med eller inte! Min tid till scrapping är väldigt varierande, men... ÅÅH så sugen jag är!