16 oktober, 2009

Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

House of Inspiration startar nu en insamling till förmån för Cancerfonden. Jag har själv förlorat flera nära anhöriga, bla min pappa i denna sjukdom. Sedan en tid säljer jag handgjorda personliga kort för 40 kr i en liten bokhandel i området där jag arbetar. 20 kr går oavkortat till Cancerfonden.

Nu vill jag engagera dig! I butiken kommer du framöver hitta ett urval produkter där en viss del går oavkortat till Cancerfonden. Du kan även ge en gåva via SMS eller internet.



Klicka på bilden för att komma direkt till insamlingen!

3 kommentarer:

Fröken paj sa...

Bra initiativ!!! Hurrarop från mig!

annkan sa...

Toppenbra!!
Ja, vi är nog många som har den tråkiga erfarenheten... Men jag håller med dig- alla kan göra något.
Och lite är bättre än ingenting.

Tummen upp för dig!!!

Kram och trevlig helg.

Gurkiss Scrappande sa...

Super bra detta :)

Cancer är en hemsk sjukdom...

Kram Gurkiss