02 november, 2009

Måndagsgodis!

Nu har jag gjort det igen.. alltså missat att dra veckans vinnare i bloggkommentarer. Men i vanlig ordning lottar jag då ut fler vinster istället! :-)

Ps. Nu har jag satt en liten notis i kalendern varje vecka så jag inte ska glömma detta framöver...

Veckans vinnare i bloggkommentarer är:

Bollebygdsbo sa...
Kul grej. jag vet bara inte riktigt vilka som är mina julrecept. ;) Använder recepten lite nu och då - men inte alla.

Linafina sa...
Åh vilken underbar Lo, man blir alldeles kär. Kram Linahttp://linapyssel.blogspot.com


~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...
hallojs! Så kul att hitta in hit!! Härlig pysslig o inspirerande sida! Älskar ju pyssel av alla de slag.. så hit kommer jag åter!!kram Millan ♥


Stort grattis tjejer! Tack för era härliga kommentarer! Maila din adress inom en vecka så kommer en paket innehållande ... bla minibokstäver från Adornit!