15 oktober, 2009

DT Linalotta bjuder på härlig färgexplosion!


Inför Umeåträffen fanns det en utmaning som gick ut på att scrappa något som hörde ihop med sagans värld. Ute i sista stunden hade jag inget foto som jag på något sätt kunde få att höra ihop med en saga så det fick istället bli denna Kalle Anka LO. Det är "litens" favorit just nu att läsa Kalle Anka och det är denna som är kvällsläsningen just nu. Ingen saga här inte...




En av utmaningarna på Umeåträffen var att göra en lift av Hozzans fina Lo som hon gjort i formen av en stjärna. Här blev mitt bidrag. Jag kan säga att stjärnformen är orginal direkt från Hozzan själv, bara en sån sak! En glad somrig LO som jag tror bestämt fick ett fint 2:a pris i denna utmaning.

4 kommentarer:

annkan sa...

Men oj, så mycket vackra alster ni bjuder på nu!
Helfina lo's med jättehärliga färger!!

Gurkiss Scrappande sa...

Jätte härliga och fina LO´s *nickar*

Kram Gurkiss

Joy sa...

Superfina alster som vanligt :-). Har ju dessutom fått se dem IRL.

Kraaaaaaaaaaaaam M

Caroline sa...

Jättefina LOs, verkligen! Så roligt med stjärnformen. Superfint!