11 september, 2009

Anita bjuder på härlig LO!






Som bas har jag enfärgad cardstock som jag ritat en svart ram på. Mönsterpapper Dream Street Papers;Baylee´s Garden-Awning Stripe som bakgrundspapper. Ur Dream Street Papers; Baylee´s Garden-Blue Skies har jag klippt ut några blommor för att ha som dekorationtillsammans med de fina frangipanis blommorna. Glittriga gröna band som accentfärg. FoamThickers till rubriken och de små bokstäverna är thiny alphas fastsatta på svart cardstock. Allt material hittar du i butiken!

7 kommentarer:

Annethe sa...

Hejsan

Kul att kunna titta in på denna blogg igen!! Mitt hem blev förstört i en brand i slutet av juni i år och jag har inte haft tillgång till dator på ett tag. Jättefin lo med härliga färger!! Saknar alla mina scrappade album....

V.H Annethe

annkan sa...

En jättefin layout i fina färger!

Tycker om det kraftigt blå papperet, i kombination med de fina blommorna. :-)


Till Annethe: Så förfärligt att läsa det du skrivit! Lider verkligen med dig och vill sända dig en stor kram.

Anonym sa...

Så fina blommor!!!

Jag längtar efter att få se vinnaren i pringlesburk-tävlingen jag! ;-)

Gurkiss sa...

Jätte fin LO *nickar*

Kram Gurkiss

Caroline sa...

Jättefint! Gillar det randiga pappret jag =)

Karin PG sa...

Snyggt och charmigt!

Karin PG sa...

Snyggt och charmigt!