11 september, 2009

3D Bokstäver

DT Carina önskar God Jul med fantastiska 3D bokstäver!






Jag har provat att göra STORA 3D bokstäver i papper. Måttet är ca 10x14cm. Lite tidigt att göra juldekorationer och kort, men ville så gärna testa detta. Som grundstomme har jag använt akvarellpapper och sedan kladdat på lite scrapbook colors i guldfärg. Lite knöligt här och där men blev ganska nöjd med resultatet iallafall. Jag har på mitt arbete ett litet och gammalt medicinskåp som jag brukar visa upp gamla eller aktuella prylar i. Dessa bokstäver kommer väl till pass då det blir dags för julskyltning. Stora och bra så alla gamlingar kan se :-)

5 kommentarer:

annkan sa...

Men WOW, Carina- de är urfina!!!
Såna vill jag också göra.
Förstår att du blev nöjd med dem.
Det SKA du vara.
Kanonsnyggt!!!

rebecka sa...

vilka fina bokstäver! perfekt och ta fram den när julen närmar sig. jättefin dekoration :D

Anonym sa...

Vilken kul idé!! Och vad fina de är!!!

Christine Schärfer sa...

Jätte fint och jag skulle också gärna dekorera mitt hem med dessa till jul.

Kram
Christine

Caroline sa...

Så läckert!