12 augusti, 2009

Vinnare i tävlingen "Bra tips efterlyses"

Vi har nu fått in massor av fina tips och idéer för ditt skapande.... och som utlovat kommer 5 st fina vinster att delas ut!


Här kommer de lottnummer som jag dragit med hjälp av en slumpgenerator.

18 - 27 - 40 - 52 - 59

Jag kan avslöja att Nr 59 vinner ett underbart kit med 12 st mönstrade papper, stickers & dekorationer -Mia Collection Kit från Crate Paper ... men sedan är resten överraskningar!


Är du en av vinnarna? Stort grattis!

Maila mig namn & adress samt ditt lottnummer så kommer en överraskning med posten!

6 kommentarer:

Gurkiss sa...

STORT GRATTIS till er.

Kram Gurkiss

Anonym sa...

Grattis till vinnarna!!!

Cornelia sa...

Grattis allihop!

L8 sa...

JIPPIE!! Jag älskar överraskningar :) Det ska bli jätte spännande och lärorikt att kolla in alla tips.
Kram
L8

annkan sa...

Tjohoo, jag fick vara med och vinna!
Överraskningar är alltid kul!
Mailar på direkten.

Håller med- ska bli superkul att ta del av alla tips!

maxell sa...

Oh. Oh. Oh. Förra veckan vann vi en lax och nu vann jag här. Var ska detta sluta? :)

Som jag skrev i mitt brev jag skickade in är jag mycket nyfiken på alla tips. Ett har jag redan läst och det är mycket bekant. Skoj!