25 augusti, 2009

Fönsterkort

DT Veronica bjuder på ett underbart fönsterkort!




Själva kortstommen är vit cardstock där jag har gjort ett eget mönster på.
Det är en Prima prickig stämpel som jag stämplat med Distress Ink "Vintage photo",
klar embossat och tagit Distressen över igen. Visst är den helt otroligt söt denna lääääskiga halloweenfågelstämpel! Den och texten ovanför kommer från Inkadinkado "Ghoust & Goblins" som du hittar i butiken.


Blommorna är utstansade med en EK Success "Daisy", klar embossat
och till sist gjort hål i med Cropen. En medium retroblomstans i ett
mönstrat rött papper, en liten svart halvpärla i mitten och svart tyll.



Vill du göra ditt eget fönsterkort hittar du en beskrivning här!

8 kommentarer:

annkan sa...

Men oo, så fint!
Blir alldeles glad av färgerna.

Supersnyggt!!

Ulrika sa...

Ooooh ... läskigt läckert! Stämplarna är ursöta!

Linalotta sa...

oho...ett fönsterkort. Va kul. Det måste jag prova nån kväll. Superfint!!

Petra sa...

Kanonfint kort. Gillar speciellt hålen i blommorna.

Eva J sa...

Coola stämplar, och vilket härligt kort i sköna höstfärger.

Caroline sa...

Läckra stämplar! Riktigt snygga färger & jag gillar swirlsen =)

Susanne sa...

Jag riktigt längtar tills höstmånaderna, då jag kommer att få tid att sätta igång och pyssla. Har fått så otroligt många tips här, det ska verkligen bli kul!

Annelie sa...

Ja fönsterkort ligger på min "att göra lista" med, jättefint!
Kul detaljer med hålen i blommorna och stämplade bandet =)