25 augusti, 2009

Happy Halloween

Här har jag gjort ett halloween kort med samma stämpel som Veronica använde nedan.

Jag är tokkär i stämplarna "Ghouls & Goblins". Du får 8 st supercoola silikonstämplar för bara 129 kr! Du hittar dem här!


Vit cardstock som bakgrund, det gröna pappret är Kaiser Craft - Sublime Vouge.


Jag stämplade motivet direkt på pappret och färglade fåglarna med promarkers.
Sedan använde jag en svart stämpeldyna och "smutsade" ner pappret lite.
Gröna Rhinestones blir pricken över i:et. Allt material hittar du i butiken!

9 kommentarer:

Petraso sa...

åh va fina kort med den stämpeln....så sugen på dessa!!!

Linalotta sa...

Ja jag håller me föregående talare. dom är ju för coola dom här små stämplarna!! :)

Petra sa...

Fräcka stämplar!

Pandora sa...

Härligt med grönt på grönt! Jättefint!

annkan sa...

Haha, men vilka sötingar!
Dessa har jag lyckats missa.
Eller jag har ju sett stämpelarket, men av någon anledning missat just de här.
Kul- och tur- att ni visar era fina alster då!

Eva J sa...

Fräckt kort!

Karin PG sa...

Grönt är skönt! VIlket coolt kort!

Tirra sa...

gillar att man verkligen fick halloween känslan med en gång :)

Annelie sa...

Kul & snyggt! Är ingen halloweenmänniska men detta kan ju nästan göra så att man ändrar sig ;)