13 augusti, 2009

Rockigt bröllopskort!

Jag fick en beställning på ett bröllopskort till ett par som båda är hårdrockare... Inget gulligt rosa var aktuellt ... Jag funderade lite och här är resultatet!


En rockig gitarr med spindelnät och fladdermus... Kan det bli tuffare?
Gitarren är utklippt från Paper House - Fender Guitar som du hittar i butiken!


Gitarrens eldflammor dekorerades med Stickles glitterlim och sattes
fast med 3-D kuddar.


Lite bling måste det ju vara, det var ju trots allt ett bröllop!


Insidan dekoreras med matchande papper...


Fickorna inuti användes till att lägga en pengagåva samt en hälsning.
Jag satte kardborreband från Biltema så att kortet kunde stängas.

12 kommentarer:

Linalotta sa...

wow...så coolt!! helt rätt!! Detta kort måste verkligen uppskattas av mottagaren, hade inte kunnat bli mer mitt i pricken!!

Carina sa...

Helt fantastiskt!!!
Är mäkta imponerad!

Kram!

Petraso sa...

såååååååå coolt!! riktigt heavy!!!!!

Cornelia sa...

Det här gillar jag!

Och garanterat mottagarna också!

Riktigt läckert!!!

Anonym sa...

Häftigt och annorlunda bröllopskort! Säkert kommer de blivande paret att gilla kortet väldigt skarpt!
Hälsn. Monica

Sofie sa...

Så häftigt kort! Tror verkligen det blev uppskattat.

Annelie sa...

Helrätt & personligt, kanonsnyggt!!
Klart det kommer uppskattas =)

Christine Schärfer sa...

Snyggt!

annkan sa...

Otroligt coolt!!
Gillar det där papperet mycket- har allt spanat på det förut.

Har ett antal gitarrpapper i min ägo (behövs då man har gitarrister i familjen *S*). Men det här har jag inte.
Verkar som att jag kommer att behöva det- för det är ju HUR fräckt som helst.

Ett underbart kort- som jag förstår måste uppskattas MYCKET av mottagaren!

Eva J sa...

Detta kortet rockar, så coolt!

Lene sa...

Åh, jag bara diggar detta kort så jättemycket! Kul och underbar!
Kram lene

Jessica sa...

Tack för alla fina kommentarer!

Det värmer :-)

Kram Jessica