28 augusti, 2009

Life I love you

Denna helgen pågår en CC hos Scraplyckan, och jag är med och deltar... Måste ju värma upp nu inför vår egen som kommer framöver... :-)

Tycker det är roligt att vara med på cybercrops men det blir liksom aldrig av nuförtiden.. Det är svårt när man inte är så anonym längre.. Rädslan av tanken "om att borde inte hon vara bättre som driver en egen butik osv..." Men jag vet ju att ingen tänker så, det är ju bara mina egna hjärnspöken. Ja, tjejer vi har ju pratat om detta tidigare och även jag drabbas ibland av prestationsångest! :-)

Här är en LO som jag skapat utifrån en skissutmaning. Bilderna är på min son när han var mindre (idag är han nästan 5 år...). Kravet var att man skulle ha med rosa, bling och spets. Papperna kommer från My Minds Eye serie Penny Lane som är underbara att jobba med. Spetsen färgade jag röd så att den skulle passa in bättre. Allt material hittar du så klart i butiken :-)


Denna dekoration klippte jag ut från en av papprena.

Knappar med glitterstickles på

7 kommentarer:

Cornelia sa...

Kanhända att vi drabbas av sånt lite nu och då, prestationsångest alltså. Men du behöööööver verkligen inte ha det! Den här LO-n är ju precis hur läcker som helst! Lycka till med croppandet, själv jobbar jag hela helgn, och resten av tiden går nog åt till köksfix och så lite packande... vi reser ju bort på tisdag!

Ha det gott!

Ulrika sa...

Kanonfin layout! Inga negativa tankar nu, de behöver du inte. Du skapar för dig och dina minnen och du gör det fantastiskt bra. Kram!

Anonym sa...

Såååå läcker LO!!!! Underbar!!

Annelie sa...

En LO man blir glad av, älskar verkligen färgerna!!

Caroline sa...

Åhå, rosa invasion! Vilken färgklick!

annkan sa...

Men OJ, vilket charmtroll!!
Och..nån prestationsångest behöver du då inte ha!
Hur fin lo som helst!
*gillar mycket*

Kram!

Petra sa...

Jag såg allt du gjorde inne på CC:n
och du gjorde jätte-, jättefina saker. Den här LO:n är underbar, härliga färger. Ska man hinna med ett gäng med utmaningar kan man ju inte lägga lika mycket tid på allt.
Men du SKA vara NÖJD, allt är fint.
Ha en bra dag.
Kram
Petra