27 augusti, 2009

Min glädjeburk

Nu har jag altrat en pringlesburk ... innehållet har jag sparat tills helgen ;-)

Det blev en glädjeburk! Den blir en sparkassa som bara ska användas till må-bra saker som tex en ansiktsbehandling, en god bok, ett biobesök osv.. Mmm... Här ska sparas!

Mönstrat papper & dekorationer kommer från Basic Grey serien Offbeat.

De svarta bokstäverna är Mini shimmer Alpha från Making Memories.


För att ge fågeln lite mer liv använde jag en självhäftande svart rhinsten till ögat.

11 kommentarer:

Annelie sa...

Oj oj oj, den var riktigt snygg tycker jag!
Underbart papper & fantastiska dekorationer, *I like*

Tiggy sa...

Åh så vacker! Får se om jag hinner lifta idéen. :)

Linalotta sa...

supersnygg. Det var en riktig glädje burk måste jag säga!!! :)

Canan sa...

Snyggt! Måste nog äta lite chips i helgen... :-)

annkan sa...

Åhhh, vilken underbart vacker burk du gjort!!
Den var ju hur läcker som helst. Och tänk vad mycket skoj du ska få för pengarna sen.:-D

Snyggt!!!

Eva J sa...

Såååå läcker!!!!

Tirra sa...

har det pappret jag med och jag måste säga att det gjorde sig väldigt bra på den burken :)

Caroline sa...

Vilket fint papper! & jättesnygg burk! Verkligen en glädjeburk som man både blir glad av att se på & dessutom blir glad när den är full =)

Christine Schärfer sa...

Vilken fin burk. Och va bra saker du spara till. Känner mig verkligen inspirerad. Önskar dig en trevlig helg.

Kram
Christine

Petra sa...

HÄRLIG!

Ilus sa...

Den var superfin, riktigt läcker!!!