18 juni, 2009

Plånbokskort

DT Cornelia har gjort ett supertufft plånbokskort!

Spana in denna läckerbit...


Har använt mej av mitt bruna, läderpräglade papper som jag plötsligt blivit så glad att jag har i min ägo! Det är dock lite tunt, så jag limmade det på brun cardstock för att få lite stadga i det hela.


Inuti... till höger kan man ju sätta ett biopresentkort eller annat presentkort


Och när man slutligen viker upp och drar ut allting... så ser det ut såhär! Till vänster sitter en "Topplista Killar-alla kategorier, med OLLE på de 15 första platserna *fniss* . Hittade en så kul bit papper i mina spillpappersgömmor, som passade perfekt ;-)

7 kommentarer:

Canan sa...

Så läckert!! Tänk vad man kan göra.

annkan sa...

Åh, vilket underbart kort!!
Tusen tack för inspirationen! :-)

Carina sa...

En alldeles otroligt bra plånbok.Du är MÄSTAREN i kortvikning!!!

Christine Schärfer sa...

Tack för inspirationen. Det kan komma till användning snart när både min man och son fyller år snart. Tack för den fina idén.

Christine S

Eva J sa...

Coooolt, kul vikning och läderpappret så snyggt.

rose-marie sa...

såå himla häftigt.. måste bara provas nån dag.. =)

Petra sa...

Superläckert!