18 juni, 2009

DT Carina inspirerar...

DT Carina bjuder på ljuvliga alster! Varsågod och inspireras :-)


Presentpåse...


Tagsen har jag gjort av wellpapp och använt mitt ofärgade nagellack som grund. Sedan är det guldembossing samt pearlmaker, allt smälter samman och bildar därefter en hård,bubblig och lite metallaktig yta. Ps:Det kan lukta lite starkt!

Vänskapskort...



Vintage tavlor...



Till Hjärtanen har jag använt brun cardstock och målat med ofärgat tjockt NAGELLACK som jag
sedan embossar i vitt och chalkar. Strukturen blir lite bubblig och hård, påminner lite om koppar.

Kuvert med vikning...



8 kommentarer:

annkan sa...

Men alltså...jag blir mållös!
Vilka fantastiska kreationer.....
Otroligt snyggt!!!

Cornelia sa...

Carina är bara fantastisk. Finns inget annat ord som passar lika bra!!!!

Christine Schärfer sa...

Otroligt fina saker du har gjort. Vilka idé sprutar! Hoppas att vi får scrapa ihop snart. Trevlig sommar önskar jag dig.

Kram
Christine S

Anonym sa...

Wow vad mycket fint!!!

/Ann-Charlotte Andersson

Eva J sa...

Mmmmmmmmmmmmm......... dessa kan man titta på hur länge som helst. Superfint

Maria /Maskan sa...

Så underbart! Många detaljer att ta efter...

Karin PG sa...

Underbart vackra grejjer! jag blir så inspirerad och glad av att se dem!

Glada hälsningar
Karin PG

Anonym sa...

Jag bara älskar dina saker,du är bara så bäst
Puck/Stämpelboden