30 april, 2009

Stjärnalbum

DT Cornelia inspirerar med ett underbart stjärnalbum!


Har länge velat prova på att göra ett stjärnalbum och nu har det äntligen blivit av! Plockar bland högarna av gamla foton och här blev det ett album till lille Johan, som var på sportlov med oss i Mellansjö förra året. Lite knivigt var det att få ihop själva albumet,innan jag kom på hur man skulle göra, men slutresultatet är jag helt nöjd med.


Utfällt ser albumet ut så här.


Och ur en annan vinkel, så här. Jag har valt att inte ha jättemycket dekorationer på sidorna, dels för att det ska gå att vika ihop men också för att det är en grabb som ska få det... då behöver det inte vara så mycket "rysch och pysch", tycker jag. Roligt var det att göra albumet och jag skulle tro att det blir fler framöver!

6 kommentarer:

Sofie sa...

Åååh vilket härligt album. Vilken rolig layout.

Jenny L sa...

Vad fint det var! Ett jätteroligt alternativ till vanligt album.

Helena sa...

Helt underbart (som vanligt). Ett sånt har jag också velat göra länge. Finns det beskrivning nånstans?

Petraso sa...

oj oj va häftigt1

Gisses vilket duktigt Dt ni är allihop Ni Gör så mycket inspirerande saker att jag dånar av lycka vid varje besök

annkan sa...

Åh, såna här har jag sett lite här och var.
Skulle gärna vilja ha beskrivning...

Snyggt!!

Anonym sa...

meget interessant, tak