13 april, 2009

DT Ulrika inspirerar...

DT Ulrika bjuder på ett fantastiskt fint tag-kort!





Ett grattiskort till min dotter i tag-format, med underbara papper
från Dream Street Papers. Alla kanter är distressade för en lite sliten stil,
och även de fina rosorna fick sig en omgång fluid chalk för lite mera djup.
Blomman på framsidan (under rosen) och även den längst ner på kortets
insida är utskurna ur ett av pappren. Den söta stämpeln från Whiff of Joy
är färglagd med distresser och till sist fick muffinsens strössel lite stickles
på sig för lite extra bling måste det ju vara på 13-årsdagen!

2 kommentarer:

Christine Schärfer sa...

Fin tag! Min dotter fyller också 13 i år. Något för mig att tänka på.
Trevlig vecka!

Kram
Christine

Anki sa...

WOW Ulrika så bra du fått till det med Dt paketet den stämpeln är ju helt underbar får ta o leta fram min tror jag.
Läcker vikning!
Bra jobbat!

Dt Anki