13 april, 2009

DT Anita inspirerar...

DT Anita bjuder på ljuvligt gammaldags vänskapskort




Ett kort med mycket värme blev det! Söta barn, ett hjärta, text om vänskap,
rosor och stenar som glimmar! Allt material är från butiken, mönsterpapper
från My Mind´s Eye collection ”Wild Asparagus”. Kakservetten har jag chalkat
med lite rosa, grönt och brunt för att fånga upp färgerna i bilden, och för att den
skulle smälta in lite bättre. För att få lite djup satte jag 3D-kuddar under servetten
och den lilla text-remsan. De söta rosorna ville jag ha med och så självhäftande
Rhinestone´s Bronze lite här och där.

4 kommentarer:

Anki sa...

WOW så läckert du fått till det med tårtkakepappret Anita!

Fint kort!
Bra jobbat!

Dt Anki

Pippin sa...

Jättefint! Jag gillar verkligen lite gammaldags kort.
Kram

Karin PG sa...

Snyggt och stilfullt!

vifsla sa...

Vad fint med lite inspiration! Jag har köpt såna vintageklistermärken, de är så himla söta men jag visste inte riktigt vad jag skulle göra med dem. Men nu vet jag nog.