12 december, 2009

Tråkigt besked!

Hej alla fantastiska "vänner"! Ja, vi har kommit varandra nära nu under det här året...

Tyvärr har jag en en tråkig nyhet om ett svårt beslut jag tagit. Jag kommer att avvecka mitt engagemang i House of Inspiration. Anledning till detta är jag helt enkelt inte hinner med i dagsläget och jag känner att jag vill prioritera min familj. Jag har ännu inte beslutat huruvida jag ska lägga ner butiken helt eller om ev överlåtelse.

Detta innebär att butiken tar en "paus" tills jag tagit ett beslut. Det är heller inte ännu bestämt om House of Inspiration bloggen kommer att fortsätta utan butik framöver.

Alla beställningar och vinster kommer självklart att skickas ut då jag kommer avsluta detta på allra bästa sätt! Jag vill också passa på att tacka alla härliga kunder och läsare för året som gått! STORT TACK !!

Sist men inte minst vill jag ge de varmaste kramar till mitt fantastiska och engagerade Designteam för deras engagemang och alla fantastiska alster! Utan dem hade det aldrig varit möjligt!

17 kommentarer:

Pippi sa...

Det var mkt tråkigt att höra :(

Förstår du vill prio. familjen tufft att ha eget företag och samtidigt ha familj!

Önskar dig lycka till!

Linalotta sa...

ja...jag håller me...fy bubblan va tråkigt Jessica!! Jag är helt säker på att det kommer att bli mycket tomt här ute utan Hoi! *många kramar*

Christine Schärfer sa...

Jaa, jag håller med. Vad jätte tråkigt. Men jag förstår också att familjen är viktigast. Gråter en skvätt....

Saga sa...

Va trist, men förståligt. Familjen ska ju vara nummer ett :)

Camilla sa...

Åhhh nej. Va trist!!!! mEN KLART ATT MAN SKA PRIORITERA FAMILJEN!!!


Kraaaaam <3<3<3

Linapyssel sa...

Det här var tråkigt...men förstår så väl.Det kan vara tok svårt att få ihop allt. Önskar dig det bästa och grattis till familjen som får se dig mer.Kanske kommer du igen en vacker dag!!!!!Hoppas någon vänlig själ fortsätter med det fina du startat!
kram Lina

lissan sa...

Säger som alla andra -gud så tåkigt. Får så mycket inspiration från din blogg:-)
Mvh/lissan

Eva J sa...

sååå tråkigt och håller med alla föregående talare. Kommer i alla fall att sakna dig och dina dt´s med alla härliga alster.
Ha det bäst och ta hand om dig och familjen
Kram Eva

Anonym sa...

Jättetrist! Jag har fått så många ideér o inspirationer på denna sida. Klart att man ska sätta sin familj på första plats!
Mvh Monica

Sofi_79 sa...

Så tråkigt att höra. Men visst förstårman att familjen måste komma först. Hade själv önskat att det funnits mer tid på dygnet ibland. Vart ska jag nu handla alla mina blommer.... Önskar dig en god jul och hoppas att det nya året ger er mycket lycka.

MVH Sofi

Carola sa...

Förstår dig, men tycker samtidigt att det är väldigt tråkigt.

Lena B E sa...

Åh så tråkigt att du ska sluta!! :( Men det är klart du ska prioritera dig själv och familjen när du känner så!! :) Måste vara jobbigt att sköta allt sammtidigt. Ser fram emot att få min beställning när du får tid och ork och även blommor för 2 månader som är betalda. Vi hörs Jessica.
Ha det så bra över julen! :) God Jul och gott nytt år önskar jag dig. Kramar från Lena Eriksson

annkan sa...

Håller med föregående talare.
Jättetrist förstås. Du har en fin butik med en toppenservice, inget snack om saken!
Samtidigt- såklart att du ska prioritera familjen när du känner det i hjärtat.
Varma kramar- och ett stort tack för all inspiration som du och ditt härliga designteam alltid bjuder på!
Så vill jag passa på att önska dig- och alla DT's- en God Jul och ett Gott Nytt År!


Kram!

Anonym sa...

Åh, jättetråkigt Jessica!!! Men du ska satsa på det som ligger dig närmast hjärtat och det är ju så klart din familj, den måste få komma först, så är det bara. Kommer att sakna all inspiration, din fina butik och alla fina blommor! Var ska jag hitta så fina blommor igen? Hoppas verkligen att nån känner för att ta över din underbara shop och fortsätta i din anda.
Jag önskar dig verkligen allt gott och kommer att sakna dig!
Hoppas du och din familj får en underbar jul och nyår!
GOD JUL o GOTT NYTT ÅR!!!

1000 varma lycka till kramar från Susanne

Maria Sundlöf sa...

Å nej, vad tråkigt att höra!!!!! :-( Men jag förstår dig, det är jobbigt när man inte hinner med!!! Jag har själv varit Cambridgekonsulent i 2½ år och samtidigt jobbat 75%... men nu vid årsskiftet tog jag beslutet att inte vara min egen längre... det blev helt enkelt för jobbigt och jag mådde inte bra!!!
Min son Linus, 7 år som vann i barntävlingen på Cc´n har inte fått sitt pris ännu... Hör av dig om du behöver adressen igen. :-)
Stor kram och Lycka till!
/Maria S

Henrietta sa...

Det är synd att du inte väljer att avsluta detta snyggt som du lovade. Jag har en restad vara sedan i november och får absolut inget svar på mina mail. Dåligt!
Henrietta

Hildur sa...

Henrietta!!
Jag håller med och har även jag en rest kvar!!!
tycker det är fruktansvärt dåligt!
Birgitta