09 november, 2009

Julinspiration!

DT Carina bjuder på härlig julig inspiration!


Ett julkort med en riktig liten mysig tomte. Gör ditt eget kort med detta motiv!
Om du vill använda bilden så finns den på Carina's teckningssida



Ett litet "titt" hus provade jag att göra idag. Modellen hittade jag via en bloggrunda, men hittade inte någon beskrivning, så jag hittade på lite själv. Ett cardstock som jag vek rund + 2 st runda skivor en lite mindre (som sitter inuti). På båda klippte jag ut ett hål , lagom till det lilla pappröret som finns inuti. Till sist en liten ängel som fick pryda sin plats. Det underbara papperet heter My Minds Eye - Sweet floral / green paper och kommer från House of Inspiration.

3 kommentarer:

the80sme sa...

Vilket gulligt hus, blir sugen på att göra något liknande själv!

rebecka sa...

jättefina alster! "huset" var jätte gulligt :)

annkan sa...

Mycket fina alster båda två.
Huset är väldigt charmigt- och tomten...hur söt som helst!