11 november, 2009

House of Inspiration CC-kit

Nu har jag skickat ut CC-kitet till alla som beställt det.

Det är ett färgglatt kit från Bo Bunny innehållande:

  • 2 st cardstock
  • 5 st dubbelsidiga mönstrade papper
  • 1 ark med bokstavsstickers och matchande dekorationer
  • En organzapåse med 25 st stora blommor
  • Rhinestones från Kaisercraft
  • Bandpaket (ej med på bild)
Brukar du scrappa mest vintage, får du en härlig utmaning då detta paket verkligen exploderar i färg! Smaskigt eller hur?



















6 kommentarer:

Maria S sa...

Mmm helt underbart kit! Nu är det bara att hoppas att jag lyckas skrapa fram många scraptimmar i helgen!!! Är sååå sugen!
Kram Maria S

Christine sa...

Jätte härliga papper och grill stickers. Hmmmm, blir det nåt utmaning om sommar må tro? Idag åker jag hem från min kära syster. Jag har lekt och scrapat av hjärtans lust. Det väntar ett paket på mig hemma sa min käre make. Jag längtar hem!!!!

Anonym sa...

Helt underbart kit du har skapat!!
Nu gäller det att planera sina timmar ihelgen ;0)

annkan sa...

Vilket härligt kit i superfina färger!
Hade hoppats på att kunna vara med. Men ska bort på lördag, så det lär inte bli mycket där...
Ja, möjligen så hinner jag hänga på en stund på fredagen.
Lyllos er andra!

(Men jag ska också scrappa, så egentligen är det inte synd om mig, fniss).

Joy sa...

Jättefint :-). Trist bara att kitet var slut när jag fick tummen ur. Men ska försöka vara med på Cropen i de tävlingar som inte kräver kit. "Lääängtar"
Kram M

Aase sa...

Helt underbara sommarglada färger... Glad att jag förr för att beställa det medans det fanns kvar.
Kram