25 november, 2009

DT Cornelia inspirerar..

DT Cornelia inspirerar med härliga alster!


Jag har invigt dymon, genom att skära en smal remsa brun (vad annars?! *S* bästa färgen...) cardstock, köra den genom dymoapparaten och sen dra lite försiktigt med en vit stämpeldyna på de upphöjda bokstäverna. Chalkade runt kanterna med Dark Brown. Blev inte pjåkigt alls, om jag får säga det själv!

I övrigt har jag använt papper från Websters Pages och blommor från butiken Jag skar bakgrundspappret aningen mindre än cardstocken för att få en "ram" runt LO-n. Dessa smala remsor körde jag sedan genom min "wellpappare" (ännu en billig mojäng från Clas Ohlson, sisådär 69 kronor, tror jag) och satte dem som dekoration bakom fotot. Informationsstämpeln och texten "BULGARIEN" har jag embossat med kopparpulver.
Ett par biljetter, som jag skrivit ut själv, lite bling och så en ram runt fotot.


Här kommer lite andra LO:s som hon skapat!


Dubbel LO - perfekt när du har många foton som du vill ha med!



0 kommentarer: