29 november, 2009

Tack för allt!

Förändringens vindar blåser i House of Inspirations Designteam, då Anita och Veronica beslutat sig för att avsluta sina DT uppdrag. Anita känner att hon inte hinner med bloggandet utan vill prioritera familj och eget skapande. Veronica har fått en plats på Handarbeta och känner att hon vill satsa på det framöver. Jag har full förståelse för detta och önskar dem alla kärlek, värme och lycka till framöver! Tack kära Anita och Veronica för alla underbara alster ni bidragit med!


6 kommentarer:

Pandora sa...

Kommer att sakna era härliga alster och all inspiration de gett här, men får väl hoppa över till era egna bloggar då och då...

Veronica sa...

Tack snälla Jessica för dina ord!

och alla ni som är här inne och alltid har skrivit så fina kommentarer! Blir väldigt glad och rörd av det ska ni veta!

Men jag kommer givetvis att synas här inne på det ena eller det andra sättet! NU kan jag ju medverka i roliga utmaningar som kommer upp här!

Ha det gott!
Kramen från Veronica

Carina sa...

Kommer att sakna er båda och vill önska er lycka till med ert fantastiska skapande.
Kram!

Cornelia sa...

Jag vill också tacka er för all inspiration ni gett! Önskar er allt gott med det ni tar er för framöver! Kram!

Anita/AniLi sa...

Ja, tack för dessa varma ord, Jessica.
Håller med Veronica, ni är toppenhärliga bloggläsare härinne och tack för alla goa kommentarer.
Vi hörs!
Kram, Anita

Anki sa...

Jag vill väldigt gärna TACKA er för all underbar INSPIRATION ni gett mig!!!

Kommer sakna er i gänget!

Jag önskar er all lycka i framtiden både kreativt och privat!

Kramar Anki