15 oktober, 2009

Cornelia inspirerar med fantastiska alster!

DT Cornelia bjuder på ett underbart stjärnalbum. Själv hade jag nog börjat lipa om jag fått något liknande :-)
















När min pappa fyller 70 år ska han få det här albumet av mej. Jag har fotat av gamla fotografier, försökt fixa till dem lite i Photoshop, som jag inte alls behärskar, och låtit framkalla. Sen har jag använt pappren ur Vintage Christmas, de är precis i min smak - underbara bruna färgtoner, samstämda och i vackra mönster! Min pappa är tvilling, så på första och sista bilden är det min faster som är med... sen är det min mamma, förstås, som syns på bröllopsbilden och nån bild därefter också. Längst bak har jag lämnat lite plats för ett foto från 70-årskalaset. Tror att han kommer att uppskatta den här presenten! *ler*

Här bjuder hon på lite annorlunda kortvikningar.... Mycket uppskattat att få :-)



6 kommentarer:

annkan sa...

Men alltså- vilket underbart stjärnalbum!!!
Jag blir nästan mållös....
Och OJ, så uppskattat det ska bli. :-)
En helt underbar present till en som fyller jämnt.

Fina kort också.

Linapyssel sa...

WOW....det var ett fantastiskt stjärnalbum!!!! Vilken lycka att få detta.Vilket jobb!!!
Kram Lina
www.linapyssel.blogspot.com

Christine Schärfer sa...

Så mycket fint. Tycker om det du gjort till din pappa. Vad glad han kommer att bli.

Lotta sa...

Vilket stjärnalbum! Stilrent och snyggt. Vad glad han kommer att bli..

Caroline sa...

Oj så läckert stjärnalbumet var! Verkligen jättesnyggt!

leopardia sa...

Verkligen ett häftigt album, jag har helt ärligt aldrig sett något liknande. Och fint gjort!