09 september, 2009

Bidrag " utmaning - altra en pringlesburk!"

För ett tag sedan utmanade jag er att altra en valfri pringlesburk och här är alla superfina bidrag som kommit in! Hur ska vi kunna rösta fram en vinnare... det blir verkligen inte lätt! Jag får ta DT gänget till hjälp så ni får hållas lite till.. En vinnare koras på lördag 12 sept! Håll utkik!

Högts upp i detta inlägg kommer en burk från Frideborg som jag missade att ta med tidigare. Det var verkligen inte meningen! Här kommer hennes fina bidrag i alla fall :-)




Bidrag 9. Semester kassa skapad av Frideborg




Bidrag 1. Sparbössa skapad av Annkan



Bidrag 2. Sparbössa skapad av ScrapLinda


Bidrag 3. Förvaring för värmeljus skapad av Ilus



Bidrag 4. Kakburk skapad av Tesa



Bidrag 5. Sparbössa skapad av Michaela



Bidrag 6. Julkalender skapad av Clinen



Bidrag 7. Penselförvaring skapad av Yvonne


Bidrag 8. Kompisburk skapad av Linnea


19 kommentarer:

Eva J sa...

Wow, vilka läckra burkar. Inget lätt val, så mycket härliga detaljer på alla.

Annelie sa...

Ja, stort Lycka till säger jag bara, både till alla deltagare men även till er som ska utse vinnaren! Så många fina & roliga bidrag - det lär inte bli lätt att utse en vinnare =)

Christine Schärfer sa...

Wow, verkligen fina burkar. Jaa, jag förstår att det inte bli lätt att välja vinnare. Det är spännande att få veta vem som till sist ta hem vinsten. Verkligen jätte fina. Way to go tjejer!

Christine

Gurkiss sa...

Jätte fina burk kreationer verkligen :)

Kram Gurkiss

Frideborg sa...

Jag e riktigt sur nu för min burk kom inte ens med i tävlingen trots att jag var en av de första att skicka in.

Marina

http://www.frideborgsmys.blogspot.com/

petraso sa...

åh vilka fina Burkar!!!

Pandora sa...

Fantastiskt fina alster!

Anonym sa...

Verkligen fina påhittiga roliga burkar! Den som julkalender var en annorlunda kul idé.
Hälsn. Monica

Jessica sa...

Hej Frideborg!

Var inte sur! Det är jag som missat att ta med ditt bidrag! FÖRLÅT!! Jag ber verkligen om ursäkt för det... Nu ligger det med i alla fall!

Mvh Jessica

Ps. Jag har väl inte missat någon annas bidrag?? Hojta till i så fall!

Unknown sa...

Åh vilken underbar ide´att pyssla till pringles burkar! Alla bidrag är fantastiskt vackra...gillar nog mest den med värmeljus måste bara sätta igång och äta lite chips så jag åxå kan alstra nå fint ; )

Memme sa...

Jätte fina burkar. Helt otroligt vad man kan göra av en pringelsburk :)

Frideborg sa...

Tack, kändes så snopet att min burk inte var med men tack för att den fick va med i alla fall, även om den inte vinner.

Carina sa...

Ojjj,här var det burkar med otrolig inspiration och skaparglädje.Det blir inte lätt att bara å utse en enda.Nu vilar en tung uppgift för oss DT.

Vill i allafall önska er ALLA lycka till!

DT-Carina

Karin PG sa...

Härliga burkar, minsann! jag vet vilken som är min favorit!!

Lotta sa...

Oj, det blir inte lätt att utse någon vinnare!
Så många fina och härliga bidag.
Lycka till allihop!

Caroline sa...

Verkligen inte ett lätt vad det här! Alla är jättefina & himla kreativa!
Lycka till alla!

Veronica sa...

OJ! va fina burkar!!

NU har jag lämnat min röst!

Ha det gott!
DT Veronica

Veronica sa...

OJ! va fina burkar!!

NU har jag lämnat min röst!

Ha det gott!
DT Veronica

leopardia sa...

Nä, men vilken bra idé, jag råkar ju ha några pringlesburkar hemma. Tack för inspirationen.