02 september, 2009

Åka bil

Jag har fått en nytändning när det gäller att göra LO:s. Under väldigt lång tid har jag mestadels gjort kort men nu är jag på G igen... :-)

Här är en LO i blått & lime med en bild på min son Lukas i bilbarnstolen. Jag älskar denna bilden och blir alldeles varm i kroppen varje gång jag tittar på den... Alla mammor där ute förstår nog känslan av att titta på en bild som framkallar härliga minnen och känslor...


Mönstrat papper monterad på vit cardstock som bakgrund


Blommor från Prima samt lite bling som dekorationer

15 kommentarer:

Pandora sa...

Den blev helt underbar Jessica! Och godingen ser så nöjd ut i sin stol... :-)

Annelie sa...

Japp förstår precis hur du menar =)
Härlig Lo!

Carina sa...

Vilken fantastiskt fin LO och så underbar han är!

Frideborg sa...

Underbart blått och så vackert.
Underbar LO , man får inspiration.
Har precis som du gjort mycket kort på sista tiden.
Härlig unge !

Karin PG sa...

Fantastiskt snygg! Du har lyft fram kortet väldigt bra med din layout!

Caroline sa...

Jättesnygg & stilren LO!

Memme sa...

Stilren LO. Så vackra färger tillsammans :)

Hozzan sa...

Härlig färg-combo! Snyggt!

Skapat av papper / Jenny sa...

Vilka härliga färger! Verkligen jättefin LO.

Thyllanpyssel sa...

Ännu en mamma som förstår vad du menar.. Varmt och skönt i hjärtegropen. Å dessutom en vacker inramning..

Linalotta sa...

mycket fint...kul med lo:s!Fina färger till bilden måste ja säga! Jag är hemma och krasslig idag kanske jag blir piggare om jag får pyssla lite en liten stund. Det tror jag! :)

Christine Schärfer sa...

Ja, jag förstår känslan. Har tagit ut några favoritkort på mina barn när de var små. Men har inte tagit mig till att göra några Lo av dem än. Din LO blev ju jättefin och vilken goding. Han såg verkligen nöjd ut.

Kram
Christine

annkan sa...

Mmm, förstår helt klart känslan du beskriver. :-)

En helt underbar layout i sköna färger och med härliga blommor.

Unknown sa...

Vilken härlig bild! Och härlig layout!

/Emma

Petra sa...

Äääälskar färgerna.