07 augusti, 2009

Smart förvaring!

DT Marja tipsar om hur du kan göra en egen smart förvaring!






Jag saknade förvaring till mina Nestabillites och Cockie Cutter alfabet. Fick tips inne på Scrappiz att man kunde köpa magneter och göra egna album till dessa. Till Nestabillites gjorde jag ett album i storleken 6x6 inches och valde att förvara dem en och en. Till alfabetet använde jag mig av BIA:n och gjorde ett album. Jag satte flikar på undersidan som förhindrar att de faller ut och tappas bort.

7 kommentarer:

Clinen sa...

Wow, vad fina de blev!
En riktigt smart lösning tycker jag! =)

Synd att man inte har en BIA (fniss) /Clinen

annkan sa...

Snyggt- och mycket praktiskt!

Helena sa...

Jättesnygga! Ser väldigt praktiska ut. Hmmm, undrar vad jag ska göra i morgon?

mia.t sa...

Vilken supersmart idé!! Varning för liftning... :)

Gurkiss sa...

Super fint och smart :)

Kram Gurkiss

Karin PG sa...

Enkelt, smart och väldigt snyggt! Jag tittade och lärde- så nu vet jag hur jag ska få ihop en förvaring till mina papper som är 20*20 ;-)

angelica sa...

smart lösning måste jag säga blev gör fint!