24 augusti, 2009

Pink Cat Studio

DT Ulrika bjuder på ett otroligt välarbetat kort med ljuvligt stämpelmotiv från Pink Cat Studio.




Jag gillar verkligen stämplar (vem gör inte det) och min nyaste kärlek är dessa supersöta ugglor på rad från Pink Cat Studio. Jag klippte isär de stämplade ugglorna och texten, och monterade sedan texten på en mörkbrun vimpel som jag klippt till för hand. Bakgrundspappren är fastsydda med hjälp av min gamla symaskin. Ugglorna är färglagda med distresser och blingade med lite stickles. Ögonen är lackade så de blänker fint. Stämpel, papper och blommor är från House of Inspiration.

9 kommentarer:

Caroline sa...

Jisses vilken söt stämpel, är oxå en såndär stämpelgalning - det är ju så himla roligt! Helst skulle man vilja ha sååå mycket fler stämplar än vad man har, fast det blir ju roligare att skaffa en ny om man tar det pö om pö.

Eva J sa...

Guuuuuuuuu, vilken söt stämpel. Fick en "måste ha" känsla. Jätte gulligt kort.

annkan sa...

Jaa, vilken ursöt stämpel!
Kortet är toppenfint!!

Canan sa...

Oooo så söt stämpel!!

Petra sa...

Vilket fint kort och supersöta stämplar.

Annica sa...

Den stämpeln vill jag ha!

Tirra sa...

helt underbar stämpel! det börjar rycka i vill ha nerven här..

Annelie sa...

Jättefint kort - ursöta ugglor!
Ja symaskinen måste jag börja använda igen, vad snyggt det blir!

Gabriella sa...

Men hoohooohooo-heerreeegud vilka häftiga uggletjejer. Så läckra.

Såna skulle man ha.. ;-)