06 augusti, 2009

Min pappa är bra...

DT Linalotta bjuder på en fantastiskt härlig LO!


En röd och rosa LO även denna med mycket kärlek. Papper från MME - Penny Lane. De är så himla fina både på fram och baksidan. De gröna fotomattorna är från serien Crate. Papper, alla fina band och blommor finns i butiken. Till hjärtat har jag använt två piprensare. Bakom fotona har jag för första gången provat använda mesh från min egen gömma. Hjärtat som sitter på en knappnål kommer från en vanlig knappnålsats. Dagens tips är den lilla texten "Min pappa är bra" som sitter under varje bild. Det är en bit papper som jag har matat in i min dynamo och sedan sandpapprat ovansidan. Blir toppen tycker jag!

2 kommentarer:

annkan sa...

Vilka härliga bilder och sköna färger!
Den är jättefin!!

Eva J sa...

Grymt härlig Lo. Så fint med hjärtat runt kortet, fint foto och det ser så kärleksfullt ut.