08 juli, 2009

Varning: HAJ!

DT Veronica utfärdar badförbud med detta supertuffa kort!


Denna surfande Magnolia kille blev jag kär i på en gång...


Strandskylten fick jag som idé att göra på detta sätt när jag såg att
Magnolia hade kommit med en skyltstämpel. Nä! tänkte jag.
Jag ska minsann göra mig en egen skylt! Sagt och gjort tog jag fram min
Word Window Punch och stansade ut i brun cardstock, chalkade kanterna
och satte dit den ena skylten med en 3D kudde.


Har färglagt motivet med mina nya Copic Sketch pennor


Och här kommer HAJEN!!


Jag ville få det att se ut som vågor. Tog vit cardstock
och min runda punch 1½" och stansade ut lite hipp som happ.
Distress Ink dynorna i olika blå och bruna färger fick sätta färg
på mitt hav. Gjorde två "hav" som jag satte dit med 3Dkuddar.

5 kommentarer:

annkan sa...

Vad kul med ett humoristiskt kort!
Gillar ditt hav!!

Å, vad kan det vara för pennor, tro? Måste kollas!

Gurkiss sa...

Super snyggt och coolt kort verkligen :)

kram gurkiss

Eva J sa...

Härligt kort och vilka fina detaljer, häftig skylt och hajfena.
Magnolia pojken är ju bara för söööööt, och så fint färglagd.
Kram Eva

Petraso sa...

Lövely!!!!

Linalotta sa...

Fräckt kort!! Det var häftigt. Kul sätt att använda magnolia på!!! :)