05 juli, 2009

Skapa 3D effekt!

Vill du skapa spännande effekter i dina alster är 3D kuddar perfekt!

Här har jag scrappat en tavla med en bild på min son som jag tycker så mycket om! Jag har förstorat upp bilden och monterat papprena på en 30 cm x 30 cm stor canvasduk.

När du använder 3D-kuddar behövs oftast inte så mycket dekorationer eller papper utan de förhöjda motiven skapar harmoni och ger en spännande effekt...


Jag har valt att bara använda ett mönsterpapper och förhöjt löven
med 3D kuddar för att skapa en spännande effekt. I övrigt är det
sparsmakat med övriga dekorationer eftersom jag vill att bilden är i fokus..


Närbild på texten


Närbild på löven i tavlan


3D kuddar skapar en spännande effekt och djup!

6 kommentarer:

annkan sa...

Oh, vilken vacker tavla!
För det första ett helt underbart foto!! Sen mycket effektfullt med de upphöjda dekorationerna, och härligt harmoniserande färger!

Den här tycker jag mycket om. :-)

Helena sa...

Godingen! Han gör sig bra på tavlan. Helt underbar.

Carina sa...

Jätteläcker tavla med en underbar liten kille!
Han skall du vara stolt över!

Gurkiss sa...

Himla snygg LO. Coolt hur det är uppbyggt med 3d kuddar :)

kram gurkiss

Eva J sa...

Jätte läcker tavla. Så snyggt.

Fröken paj sa...

Snygg tavla, fina detaljer och ett fint foto!