13 juli, 2009

Singin' in the rain...

DT Veronica inspirerar med fler underbara kort!

och jag lovar ... det kommer mera :-)





Kortet är 15 x 10 cm. Mönsterpapper från My Mind´s Eye ”Bloom & Grow” och cardstock Cool Cantaloupe från butiken. Magnolia flickan har jag målat med akvarellpennor och waterbrushpenna. Gjorde ett ”hål” med en Stampin´Up stans som är i precis den storleken som det otroligt söta turkosa organzabandet från butiken är. Likadant orange band sitter på tagsen som sticker upp bakom motivet.

11 kommentarer:

annkan sa...

Åhh, så fint kort- med den klassiskt oranga regnjackan och sydvästen!!

Gurkiss sa...

Super fint *nickar* :)

Kram gurkiss

Anonym sa...

DT Veronica, jättefina färger o du är duktig på att måla. Men jag måste ändå påpeka en sak - det är ingen Magnolia stämpel för det är nämligen Hänglar & Stänglar.
Hälsn.Monica

rose-marie sa...

vilket gulligt kort.. =)

Linalotta sa...

åh va tjusigt!! Finfint målat också!! :D

Veronica sa...

absolut att det är hanglar och inget annat!
Tack för alla goa kommentarer!

Fröken paj sa...

Jättefint, passande med regnkort då vädret är något "instabilt".

Eva J sa...

Härlig färgläggning!

Maria /Maskan sa...

En supersöt regnflicka i fina färger!

Annika sa...

Vilket färglatt och läckert kort! Mina regnkort brukar ha en tendens att bli lite deprimerande... Ska försöka mej på mer glada färger!

Annelie sa...

Jag gillar också färgerna, ja hela kortet förstås. *Blir glad*