11 augusti, 2009

Månadens läsare!

Då är det dax att spana in en av alla våra duktiga läsare igen!

Månadens läsare heter Eva (Eviebee) och skapar härliga alster...

Här kommer en kort presentation av henne:

Jag är en fyra barns mamma som börjar närma mig 40 och som alltid har hållit på med något slags pyssel. Fastnade för scrapbooking på allvar när jag skaffade en blogg i aug.-08. Gillar att göra både kort och Lo´s. Min absoluta favorit i färgläggning är MCP-tekniken och jag gillar alla slags stämplar.

Här är ett urval av hennes fina alster...







Kika in på hennes sida: http://www.eviebee.blogg.se/ för att få mer inspiration...

10 kommentarer:

Gurkiss sa...

Verkligen fina kreationer *nickar*

Kram Gurkiss

Cornelia sa...

Åh, så mycket vackert!!!

Annelie sa...

Jättefint alltsammans =)

annkan sa...

Ooo, så mycket fina skapelser!!

Carina sa...

Jättefina saker du gör.Blev lite x-tra tagen av asken....ursnygg!

DT-Carina

Petra sa...

Du gör så underbara saker Eva. Sååå kul att du blev månadens läsare.
Kram
Petra

Petraso sa...

Ja verkligen undebara saker du gör!!

Eva J sa...

Tack för alla fina kommentarer, det värmer mig. Blir otroligt glad.
Kram till er alla
Eva

Annica sa...

Vilka härliga alster!

Githan sa...

Du är sååå duktig, Eva! Så fina kort m.m som du skapar.