04 juli, 2009

Månadens läsare

Då var det dax att ge lite uppmärksamhet till en av alla härliga läsare!

Månadens läsare är en otroligt duktig tjej...

Petra Gustavsson, alias Petraso!

Här kommer en liten presentation:

En glad tjej på trettio någonting... Bor på västkusten och har hållit på med stämpling och kortmakeri sedan hösten 2005. Innan dess jobbade jag mycket med cernitlera och annat småpyssel. Jag är en rätt kreativt galen pysslare som gillar att använda lite oväntade saker på mina kort samt att bygga upp lite humoristiska scener är det jag brinner för. Är rätt produktiv kan tyckas men har ofta flera grejer som får ligga och värka fram tills jag hittar det som känns rätt för mig.

Har ett litet hörne i vår klädkammare med mina saker. Har inte heller speciellt bra ordning eller förvarings lösningar men jag får inspiration av att rota runt i mina lådor. Ser användnings områden i allt möjligt som andra skulle kalla skräp men så är jag ju ”SKRÄP BOKARE”.

Har under det senaste året gjort mer vintage stil och romantiska kort och använt mer blommor och mer mönsterpapper. Jag är en storkonsument av stämplar ;) gillar humoristiska, tuffa, roliga motivstämplar och textstämplar kan jag inte leva utan.

Kika gärna in på hennes sida: http://www.petraso.blogspot.com/

Här visas några av hennes fantastiska alster... spana in alla detaljer!


7 kommentarer:

Christine Schärfer sa...

Hej, vad roligt med månadens läsare och Grattis Petraso! Verkligen fin och lite ovanliga kort. Jag skulle bli glad att få ett sån kort. Way to go girl!

Kram
Christine

Carina sa...

Ojjjj,vad mycket fint du gör.
Älskar den i vintagestil,helt otrolig.Visste sedan tidigare att du är en duktig "scrap-bokare"
Tack,för dina kommentarer.Det värmer!

Dt-Carina

Cicci sa...

Så roligt! Månadens läsare.
Du har så otroligt många finurliga och annorlunda idéer som inspirerar och lockar till nytänkande.
Kramiz

annkan sa...

Mycket fina alster, Petraso!
Skoj att få se vad du pysslat med. :-)

Eva J sa...

Jättehärliga alster och grattis till månadens läsare. Ska kila in och kolla bloggen.
Ha det bra
Eva

Kicki sa...

Wow, så härliga alster!! :-)

Petraso sa...

Tusen Tack för alla glada kommentarer och påhälsningar i min blogg och tusen tack jessica för äran och glädje att få vara med i denna inspirerande blogg!!!