20 juli, 2009

Ingen skrymmande fraktavgift!

Här kommer en positiv nyhet för dig som kund!
From nu bjuder jag på den skrymmande fraktavgiften (12 kr) i butiken!


Jag kommer from nu att skicka alla papper i hårda pizzakartonger. De är nämligen superenkla att packa i och rymmer även de större papprena. Jag anser att det är innehållet som är det viktigaste :-) Jag hoppas att du håller med!

Ps. Pizzakartonger är även perfekt att förvara sina papper i. Stapla dem på hög och öppna upp framsidan så kommer du enkelt åt alla dina papper.


ÄR DU NÖJD MED SERVICEN?

Har du handlat av mig? Hjälp mig att skriva en recension om butiken på: http://www.scrappa.com/

7 kommentarer:

Clinen sa...

Vart hittar man pizzakartonger till försäljning då?

Tyckte det var ett bra tips att stapla dem och ha papper i! =) /Clinen

Jessica sa...

Hej Clinen!

Gå till din lokala pizzabutik och be om att få köpa ex antal kartonger. Jag köper mina via en grossist men de säljs bara i
100-pack & så många behöver du nog inte ;-)

Mvh Jessica

Saga sa...

Smart idé :-)

Jag är med i tävlingen via kort i fokus denna månad och har publicerat mitt bidrag där. Är det något mer man behöver göra?

Hälsningar Saga

Jessica sa...

Hej Saga!

Åh spännande då ska jag kika in på Kort i Fokus! Nej du behöver inte göra något mer. De utser en vinnare och jag skickar sedan vinsten dit :-)

Mvh Jessica

Tiggy sa...

Vad trevlig nyhet! :-D Ännu en anledning att handla här.

annkan sa...

Det var en riktigt bra och kul nyhet!
Och..pizzakartonger- vilket bra tips om man letar pappersförvaring.

Gurkiss sa...

KANON bra att skicka papper i pizzakartonger det har jag sagt till en annan butik me som jag fick hem papper i en påse och sen vellpapp bara runt, se var helt skrynkliga och dana. Pizzakartonger är verkligen toppen bra...

kram gurkiss