12 juli, 2009

I sagans värld...

DT Veronica, vår egen färgläggningsdrottning har gjort det igen!

Njut av detta otroligt välarbetade kort :-)










Solnedgången och killen med ödlan har jag maskat ihop.
Stämplade upp och färglade molnen en gång till och satte dom på 3D kuddar.
Upptäckte sen att jag hade stämplat molnen upp och ned!!
Allt är målat med Copic sketch markers.
På tagsen har jag hängt på 2 st. pappersbeads som jag har klippt ut i mönsterpapper
från MME, rullat ihop på en tandpetare och klistrat ihop.
På det prickiga papperet har jag stansat ut med Fiskars borderpunch.
I varje blomma satte jag dit likadana små ögon från Panduro som den lilla ödlan fick.
Inuti kortet har jag tagit samma papper så att det skulle matcha kortets framsida.

Material från House of Inspiration:

Papper: My Minds Eye "Bloom & Grow"
Grönt glitterband och guld organzaband
Turkosa, limegröna blommor

Annat material jag använt mig av:
Kille med ödla, fjäril, solnedgång med små moln från Magnolia
Ormbunke blad
Large Retroblomstans
Pyttesmå rörliga ögon från Panduro
Röda mini pärlor
Brunt floss
Färdig paket tag från Panduro
Enfärgat cardstock i två olika gröna nyanser
Fiskars hålstans

8 kommentarer:

annkan sa...

Ohhh, så vackert!

Häftig stämpel- och helt underbart färglagt!!
Njutningsfyllt att titta på. :-)

Cornelia sa...

Fantastiskt!

Petraso sa...

så välarbetat och vackert!!!! Du är otroligt duktig!

Gurkiss sa...

Himla snyggt :)

Färger å allt passade verkligen bra ihop :)

Kram gurkiss

Annelie sa...

Ett kort med saker att upptäcka, det är kul. Missade tex helt den läckra ödlan först.
Smart tag-placering :)

Linalotta sa...

ja som sagt...jag har sagt det förr och säger det igen. Supercoolt och hur fint som helst!!

Fröken paj sa...

Jättefint, vad många fina detaljer det finns att titta på!

Eva J sa...

Wow, såååååååå snyggt. Otoliga färger i en skön blandning. Kul "hängen" och insidan är jättefin.