03 juli, 2009

Förbeställning av Greeting Farm stämplar!

Har du också blivit förtjust i Greeting Farm?










Nu tar jag emot förbeställningar på dessa härliga stämplar!

SÅ HÄR GÖR DU:

1. Lägg din order i e-butiken. Du hittar dem här!

2. Ingen personlig bekräftelse skickas ut.
Du betalar in summan som står och jag skickar sedan ditt paket fraktfritt!

3. Lägg beställningen som en separat order.
Dvs beställ inga andra varor tillsammans med dessa stämplar.

4. Leveranstid är ca 4-5 veckor pga produktion.

Jag behöver din beställning och betalning senast den 13:e Juli!

4 kommentarer:

Gurkiss sa...

Oooh detta måste jag ju vara med på. En beställning kommer så småningom..

Kram gurkiss

annkan sa...

Åh, de är ju såå himla fina!
Måste räkna kronor och se om jag inte ska lägga en beställning.
Men hur ska man kunna välja?? Helst vill man ju ha allihopa. :-)

Carina sa...

Ohhh,så söta stämplar här finns mycket att vilja ha.Har lagt in en beställning!


Dt-Carina

Lotta sa...

Gillar dem. Har mycket på önskelistan nu... Kanske finns utrymme i budgeten för några av dessa stämplar?