01 juli, 2009

Bidrag skisstävling

Då var skisstävlingen avslutad och här är skissen som skulle tolkas...



Det är DT Carina som ritat skissen och här är hennes tolkning..

(Jag har vänt på skissen)

... och här kommer alla tävlingsbidrag som är fantastiskt fina!!


Bidrag 1 - Maria


Bidrag 2 - Pippin


Bidrag 3 - Tirra


Bidrag 4 - Linalotta


Bidrag 5 - Maskan


Bidrag 6 - Carola


Bidrag 7 - Petraso


Bidrag 8 - Susanne


Bidrag 9 - Jenny

OBS! Anmärkning på bidrag nr 9.
Kortet är åt fel håll! Jag har försökt att vända det men lyckas
inte få bilden rätt i blogspot. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt
för det! Ni får vrida huvudet så bilden blir rättvis!

Jag och DT gänger kommer att lägga varsin röst på ett bidrag
men även du som läsare vara med och kora en lycklig vinnare!

Rösta genom att skriva ett inlägg med numret på ditt favoritkort.
(Obs! Endast en röst per inlägg. Du kan alltså inte rösta på 2 kort.)

Du kan rösta tom 7 juli! Lyckliga vinnare presenteras i bloggen därefter!

Stort TACK till alla er som lämnat in härliga bidrag!!

Ps. Jag hoppas att jag inte missat någon deltagare? Maila mig i så fall! Ds.

19 kommentarer:

Maria sa...

Nr 8 är min vinnare!

KraM

Tirra sa...

det kortet som det står att jag har gjort är till en helt annan tävling och jag gjorde det igår.. jag har skrivit in rätt länk i kommentarerna till tävlingen men jag vet inte vad som har gått fel så här kommer RÄTT länk en gång till: http://tirraspyssel.blogspot.com/2009/06/tavlingsbidrag-house-of-inspiration.html

annkan sa...

Då lägger jag min röst på bidrag 4.

Fast alla är ju jättefina! :-)

Kram/annkan

annkan sa...

Glömde en sak... Nämligen att säga WOW till DT Carinas kort!! :-D

Kram/annkan

rose-marie sa...

jag lägger min röst på bidrag nr 7...

Susanne sa...

Nr sju röstar jag på, det sprider värme!

Jessica sa...

Hej Tirra!

OK:-) Jag har lagt in det nya kortet bland bidragen nu!
Jag är ledsen att det blev fel!

Mvh Jessica

Carola sa...

Nr 8 får min röst

Camilla sa...

Bidrag nr 6 får min röst!

Kram Camilla

Maria /Maskan sa...

Nr 2 är min favorit!

Maria sa...

Nr 6 får min röst.

Eva J sa...

Min favortit blev blev nr: 4
Härlig stämpel som var fint färglagt, kul detalj med knapparna.
Ha det bra
Eva

Gurkiss sa...

Oj vad en massa fina, svårt att välja... Men mitt beslut blev...

Nr 4....

kram gurkiss

Camilla sa...

Bidrag nr 7 får min röst!

Muffin sa...

En till på nr 7!

Helena sa...

Det var inte lätt... men min röst hamnar på nr 8. Härliga färger!

Hobbydraken sa...

Nummer 1 äe helt klart min favorit! Helt underbart!!!

Helene sa...

Hej!
Jag lägger min röst på nr 7 - ett helt underbart kort gjort av en underbar tjej! Kram Helene

Canan sa...

Min röst går till bidrag nr..... 4