29 juli, 2009

Bra tips & idéer efterlyses!

Som scrappare lär man sig att vara påhittig och använda fantasin ... och jag vet att det finns massor av idéer i detta avlånga land!

Har du något bra tips att dela med dig av?

Det kan vara vad som helst inom scrapbookingens ljuva värld! Tips på annorlunda material, kortvikningar, förändringar/förbättringar, tekniktips... Alla idéer är välkomna!

Jag har 5 st kanonfina vinster att dela ut! Bland annat Mia Collection Kit från Crate Paper.


Kitet innehåller 12 st dubbelsidiga mönstrade papper,
2 st ark med matchande glitterdekorationer samt ett
ark med bokstäver & siffor


Så här gör du om du vill delta i utlottningen:

  • Maila ditt/dina tips till info@houseofinspiration.se senast 10 aug.
  • Skriv en kommentar i detta inlägget om att du har mailat ditt tips.
  • För att vi ska få in riktigt många bra tips, länkar du även till oss på din egen sida och hänvisar till "Bra tips efterlyses!"
  • Har du ingen blogg går det såklart bra ändå, men skriv det i inlägget.
  • Alla tips är bra tips... jag drar 5 st SLUMPMÄSSIGA vinnare.
  • Du får lämna flera tips om du vill, då har du även större chans att vinna i utlottningen!

16 kommentarer:

rebecka sa...

jag har skickat in några tips, och lagt upp om eran tävling på min blogg :p

Anonym sa...

Nu har jag skickat in några tips, och har också lagt en länk i min högerspalt.

Petraso sa...

Länkat i min högersida på bloggen och mailar en bunt tips.

Gurkiss sa...

Skoj grej:)

Ja tips vill man ju alltid ha i massor :)

Jag ska se om jag kan komma på något bra :)

Kram Gurkiss

Mia sa...

Jag har lagt till en gadget överst till vänster på min blogg och håller på att maila in lite tips!!
Ha en riktigt bra dag!! Kramar Mia

Gurkiss sa...

Jag har mailat lite tips :)
Hoppas det är något att ha...

Sedan har jag skrivit om detta i min blogg här: http://gurkiss.com/wp/?p=2026

Kram Gurkiss

Annica sa...

Jag skickade tips igår, men glömde kommentera här. Nu gör jag det ialla fall :)

Helena sa...

Och jag hade också mailat in tips, kanske kommer fler om jag hittar några bra...

Tindela sa...

Jag har också mailat in ett litet tips till er..

Tiggy sa...

Vad rolig tävling, är självklart med. :) Länkar i min blogg.

MiaS sa...

Tips är mailat! Enjoy :)

Lilla Anna sa...

Har mailat och lagt upp på min blogg.

http://lillaannapysslar.blogg.se/2009/august/bra-tips-efterlyses.html

annkan sa...

Så- nu har även jag mailat in en hög med tips och skrivit om detta på min blogg.
Direktlänkar dit.

Tesa/Therese sa...

Jag har mailat och ska lägga upp efterlysningen på min blogg.
Kram

L8 sa...

Jag har mailat ett tips och lagt upp om efterlysningen i sidebaren.
Kram

maxell sa...

Jag skickar in tips och sånt under morgondagen. Så länge la jag in länk från min blogg.