30 juni, 2009

Sommarkort...

Cornelia bjuder på ett härligt sommarkort!


Jag har använt papper från My Minds Eye Bloom & Grow - "Grow" -
Fresh As A Daisy samt Polka Dot Punch. Jag ville nästan inte klippa i dem,
för de är såååå fina! Även baksidorna är i välstämda, underbara gula färger.
Grodan är också från House of Inspiration, den är så fräsig, tycker jag.


På baksidan har jag använt de två "hålen" som jag stansat ut från
framsidan, som dekoration. Recycling, ni vet *S*
Kortet är gjort i formatet 15x15 cm,
men i "stående" vikning

3 kommentarer:

annkan sa...

Ja, vilken söt groda!!
Ett jättecharmigt kort som man blir glad av. :-)

Eva J sa...

Grodan är verkligen söt,kul med ett stående kort i härliga färger.

Gurkiss sa...

Super snyggt och sött kort, jag bara älskar grodan :)

kram gurkiss