03 juni, 2009

DT Cornelia inspirerar...

Jag tycker så mycket om detta kortet - blir alldeles glad och varm inombords!


Nu har min mamma fyllt år och det har varit Mors Dag också... så nu kan jag visa kortet hon fick. Det är i formatet 7½ x 15 cm, fast träden sticker upp lite ovanför. Texten är utstansad med tången och stilen är Olivia. Bokstäverna har jag limmat fast på små lappar, som är dubbelvikta kring ett snöre. Lite bling i träden, som jag ritat på fri hand och klippt ut med vanlig sax, och blommor på marken..


Insidan har fått bitar av vackra papper som dekoration.
Det översta är spillpapper, det understa Websters Pages från House of Inspiration.

8 kommentarer:

Lissan sa...

Åå, vilket tjusigt kort. Måste härma:-)

Helena sa...

Underbart kort! Har fått mycket inspiration av det. Tack!

Eva J sa...

Vilket härligt kort!!!
Kul format och mysigt med träden som sticker upp lite ovanför.
Eva

annkan sa...

Jaa, detta kortet var väldigt vackert!
Gillar bakgrundspapperet på framsidan, samt de fina träden som sticker upp lite.
Superfint!!

Sofie sa...

Verkligen härligt kort!!!! Håller med om att man blir så härligt glad av att titta på det. Så härliga färger.
Sofie

Jenny L sa...

Oj, vad fint! Vad duktig du är som har gjort träden på frihand! Som tidigare talare har sagt, det här kortet ger mycket inspiration!

Martina sa...

Vilket underbart kort. Vilken mamma skulle inte bli glad för det! :-)

rose-marie sa...

åååh.. vad fint.. riktigt somrig å mysigt...