07 juni, 2009

Bröllopstider...

Nu är det många som gifter sig och visst är det roligt att gå på bröllop!

Själv ska jag närvara på en av mina bästa vänners bröllop nästa helg :-)

DT Ulrika inspirerar med en vacker ask gjord med top score multiboard.
Rosen är handgjord av cardstock!! och du hittar en beskrivning här





DT Carina bjuder här på ljuvliga bröllopskort!





DT Cornelia inspirerar med fantastiska bröllopskort!


Monogrambokstäver målat med crackle paint



På klänningen har jag sprayat glimmer mist, men det syns inte alls på bilden.

11 kommentarer:

Eva J sa...

Vilka fina kort..... och asken! Den är helt underbar, en fantastisk ros.
Kram Eva

petraso sa...

Så underbara Saker!!

lissan sa...

Vilka fina kort. Här finns det mycket inspiration att hämta:-)

Fröken paj sa...

ååå så fint!

Helena sa...

Helt fantastiska! Allihop! Om inspirationen försvinner vet jag vart jag ska gå... HIT!

Martina sa...

Vilka snygga kort! Inspirations-chock! =)

Jenny L sa...

Jättefina alster! Jag gillade särskilt kortet med brudklänningen och fracken - genialiskt och mycket snyggt!

annkan sa...

Wow, wow- WOW vilka kreationer!!
Helt underbara allihopa!!!!

Annelie sa...

Verkligen jättefina kort allihop och asken är fantastiskt vacker, vilken ros!!

Jessica sa...

Har precis hittat in till bloggen for forsta gangen och maste bara saga wow! Jag ska pa brollop i sommar och har lange funderat pa en mer personlig present att ge bort. Kanner att jag har fatt varldens inspiration av detta inlagg. Tack!

Maria sa...

Rosen är min favorit. Måste prövas!

KraM