07 maj, 2009

Månadens läsare

Bloggen har så otroligt många härliga läsare och jag känner att
jag vill lyfta fram alla duktiga och inspirerande kreatöser!

Därför kommer jag framöver att presentera "Månadens läsare"

Först ut är Inger Hjelm som skapar härliga alster att inspireras av!



Kika gärna in på hennes blogg: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Här nedan visas några av hennes alster...








Vackra förvaringslådor. Det är så kul att ha fina lådor att lägga
pysselsaker i. Sen är dom snygga att titta på!


Härliga vintageboxar!




En supersnygg vinpåse!

16 kommentarer:

annkan sa...

Åhhh, vilka underbara alster, Inger!!
Blir alldeles lyrisk.... :-)

Yvonne sa...

JÖSSES vad snyggt!
Kanoners//Y

Carina sa...

Verkligen snygga skapelser du gör och gjort.Är full av beundran!

Tirra sa...

hjälp vad mycket snyggt!! :O tyckte om förvaringslådorna var supersnygga!

petraso sa...

Sååååååååååååååå´snygga saker du gör!!!!!

Jenny L sa...

Vilken härlig stil du har, Inger! Jättefina saker alltihop!

Maria /Maskan sa...

Verkligen läckert! Gillar också boxarna speciellt mycket!

Gabriella sa...

Jättefina askar i vintage!!.. Helt sjukt underbara!!!..

Och förvaringslådorna.. *suck*... Så fina med änglar på!!!

Carola sa...

Fantastiskt fina saker du har gjort!

Christine Schärfer sa...

Verkligen fina saker. Jag ska titta in på bloggen också.

Christine S

Anonym sa...

Hej Inger! Vilken mysig stil du har på dina alster!
Soliga hälsn. Monica

Lilla Pyssel Inger sa...

Ett "JÄTTESTORT TACK" till alla era fina kommentarer det värmer så mycket och jag blir så himla "GLAD":)
Blev jätteglad över att bli "Månadens läsare" en riktigt ära så tack snälla till Jesscia på House Inspiration som har utnämnt mig:)
Massor med bästa hälsningar och kramis till er alla från lilla pyssel Inger:)

Cornelia sa...

Hej på dej Inger!
Finfina saker gör du, jag måste genast ta mej en titt i din blogg också!

Petra sa...

Ja, du gör sannerligen underbara saker, Inger. Så roligt att du blev månadens läsare. Det förtjänar du verkligen.
Kramar
Petra

Karin PG sa...

Det är Inger VÄL värd, otroligt duktig och kreativ kvinna!!

Fröken paj sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.