28 maj, 2009

DT Ulrica inspirerar...

med en underbar LO. Visst är den ljuvlig?






Detta fantastiska papper komer från Dream Street Papers & var otroligt lättsamt att jobba med. Det är ruggat, distressat & rivet runt kanterna. Blommorna har jag sprayat med glimmer mist, vilket inte gör sin rättvisa på bilden. Kakpapper som är färgat med svart stämpelfärg "staz on" jag har även använt svart magic mesh, fjädrar,notpapper, knappnål i matchande färg. Texten lyder "you were perfectly made to be loved" med loved i metallram för att verkligen sticka ut. Det är min ädsta dotter Nathalie på fotot som är en alldeles underbar tjej! Kronan som är av grungeboard & distressad står för att hon är min prinsessa & ängelberlocken talar för sig själv! ;)

11 kommentarer:

Monica sa...

Wow!! Det va den fräckaste jag sett på länge! :-) Riktigt snyggt :-)

rose-marie sa...

ååååh.. den här var riktigt häftig.. =)

petraso sa...

himmel och pannkaka Sååååååååååååå Snyggt!!!!!!!

L8 sa...

Såååå fräckt med det svarta på tårtpappert. Superidé! Underbar hela layouten.

Eva J sa...

Sååååååååå läcker!!

Gabriella sa...

Så himla NICE!!!en duktig tjej det där!!

Jenny L sa...

Supersnyggt! Läckra detaljer och färger.

Monica =) sa...

Härlig!! Så mycket fina detaljer att vila ögonen på =)

Karin PG sa...

Otroligt ball LO! jag blir så inspirerad!

Marja sa...

Ohh du är fantastisk!!
Såå fin
Liftvarning

Kram

annkan sa...

Underbar, helt enkelt underbar layout!