18 maj, 2009

Bidrag till Mors dag tävlingen

För ett tag sedan utmanade jag dig att skapa ett valfritt Mors dag kort..

Det enda kravet var att kortet skulle innehålla band & blommor.

DT gänget kommer att välja en favorit men denna gång får även du som läsare vara med och kora en lycklig vinnare!

Rösta genom att skriva ett inlägg med numret på ditt favoritkort. (Obs! Endast en röst per inlägg. Du kan alltså inte rösta på 2 kort.)

Du kan rösta tom 24 maj! Lyckliga vinnare presenteras i bloggen nästa vecka!

Stort TACK till alla er som lämnat in härliga bidrag!!

Ps. Jag hoppas att jag inte missat någon deltagare? Maila mig i så fall! Ds.


1. Monica´s bidrag


2. Johanna´s bidrag


3. Lourna´s bidrag


4. Petra´s bidrag


5. Kristina´s bidrag


6. Yvonne´s bidrag


7. Fröken Paj´s bidrag


8. Maria´s bidrag


9. Tirra´s bidrag


10. Christine´s bidrag


11. Anita´s bidrag


12. Gunilla´s bidrag

13. Monica´s bidrag


14. Rose-Marie´s bidrag

15. Petraso´s bidrag

17 kommentarer:

salttanken sa...

Jag röstar på bidrag nr 13

Gabriella sa...

NR 7 blev min favorit. Helt i min stil, lugnt och ljuvligt vintagekort.

Anonym sa...

Jag tycker nr 13 är stilren och skall vinna!

Unknown sa...

Nr 13 röstar jag på!

Rickard sa...

Många riktigt bra bidrag! Nummer 13 verkar popis, nummer 13 får även min röst.

Tirra sa...

jag ska vara ordentlig och inte rösta på mig själv så jag väljer nummer 1 :)

annkan sa...

Det här var verkligen svårt...
Efter att ha velat mellan flera favoriter, så lägger jag slutligen min röst på nummer 7.

Fast alla är fina på sina egna sätt såklart. :-)

rose-marie sa...

oj.. vad spännande.. hade ju nästan glömt bort den här tävlingen *virrpanna* =)

Gunilla sa...

Jag röstar på kort nummer 4.

Anonym sa...

Eftersom man inte bör rösta på sig själv så röstar jag istället på denna tjejs kort nr 7! Mysigt, varmt och romatiskt kort!

Christine Schärfer sa...

Det är flera kort som tilltala mig. Men jag tycker nr 12 var en annorlunda idé. En kakbit! Ja, nr 12 får min röst.

Nelle/ Hobbydraken sa...

Oj oj oj! Det här var verkligen inte lätt, men jag får ju bara välja 1 bland alla dessa ljuvliga kort så det får bli nr......10!

måndotter sa...

Jag tycker att alla korten var underbara men bidrag nummer 7 tilltalade verkligen mitt romantiska sinnelag så det kortet får min röst.

Daria sa...

oj, vad många fina kort, var väldigt svårt att bestämma vilken jag skulle rösta på, men nu har jag kommit fram till att jag nog gillar nr. 15 mest, så nr. 15 får min röst :)

Eva J sa...

Oj,oj,oj detta var inte lätt men nu har jag scrollat upp och ner och bestämt mig för att bidrag nr:4 får min röst. Ett vackert kort till mor.
Kram Eva

Anonym sa...

Jag röstar på nummer 4

Susanne sa...

Otroligt fina,..men nummer fyra fastna jag för med en gång!
Det hade något speciellt!