13 april, 2009

Ny vinnare av bloggcandy!

För ett tag sedan drogs en vinnare av bloggcandy, men då vinnaren tyvärr inte hört av sig inom en vecka har jag dragit en ny vinnare med hjälp av en slumpvalsgenerator. Den nya siffran som slumpades fram var nr 96 och således kommentar:


lina sa...
wow vilken härlig blogg plus webb butik. Första gången jag var förbi nu och anmälde mig direkt för erat nyhetsbrev och ska, så fort lönen kommer ; ) shoppa loss i webb butiken! Ha en bra dag!
den 26 mars 2009 20:30

Stort grattis! Maila din adress inom en vecka så kommer ett härligt paket på posten!

8 kommentarer:

Cornelia sa...

Åh, stackare den som missade den här vinsten! Hoppas nu att den nya vinnaren har ögonen öppna!
Grattis till dej!

petraso sa...

Oj oj Missat detta oj oj .... vilken miss!

Canan sa...

Grattis!! Vilken härlig vinst.

Karin PG sa...

Grattis till den nya vinnaren!! jag är väldigt avundsjuk, men gratulerar ändå!

Susannee sa...

För Linas skull hoppas jag hon hör av sej,..en sådan otroligt härlig vinst skulle jag inte vilja gå miste om!

Anonym sa...

Ja de va ett rejält paket, Grattis till vinnaren.

Anonym sa...

Hm har problem med att få in mina uppgifter, så det blev Anonym som ovan. Men det ska vara TinaB.

Fröken paj sa...

Nä nä jag är inte ett dugg avundsjuk (eller?) Grattis till vinsten!!