21 april, 2009

Skapa med kakservetter!

DT Anita bjuder på en underbar LO med kakservett!









Jag fick i mitt material från Jessica några kakservetter. Tänkte då ett det skulle få symbolisera att jag älskar mina barn, att de har en stor plats i mitt hjärta. Då (på fotot) var de några år och nu är de 23 år och utflugna från hemmet, MEN lika älskade för det! Jag ritade hjärtat på fri hand, klippte en vågkant runt om och sydde sedan fast den på servetten. Jag lät texten "plats i mitt hjärta" hamna just i hjärtat för att förstärka symboliken med hjärtat. Det härliga blommiga papperet och de underbara blommorna förstärker den varma känslan jag ville få fram. Allt material kommer från House of Inspiration förutom lite små detaljer från mina egna gömmor

4 kommentarer:

Monica =) sa...

Välarbetat -vilket jobb du lagt ner!! Jättefin =)

Marja sa...

Så vackert. Gillar dina LO´s skarpt

Kram MArja

Susannee sa...

Vilka härliga färger!!!!

Eva J sa...

Jättefint, gillar när det är sytt på maskin ger ett välarbetat alster.